تک بیستاس ام اس و جک تصادفی
نوروز - بلوچی از شهرستان چابهار

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زبان درنده‏اى است ، اگر واگذارندش بگزد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :0
کل بازدید :79629
تعداد کل یاداشته ها : 59
102/12/29
6:6 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
جاوید[307]
من متولد بلوچستانم ودر چابهار زندگی میکنم!!!!!!!!!!!!!!!من افرادی که حال شوخی هستن رو خیلی دوس دارم در ضمن نظر یادتون نره ها!

خبر مایه
پیوند دوستان
 
قاصدک افســـــــــــونگــــر سایه سکوت ابدی هم نفس أنّ الارض یرثها عبادی الصالحون سفیر دوستی جـــیرفـــت زیـبا خاطرات دکتر بالتازار .: شهر عشق :. سکوت سبز بچه ها من تنهام!!!کمک منطقه آزاد عشق گمشده یامهدی دانلود هر چی بخوایی... Dark Future همای سعادت هر چی تو دوست داری بیکار الاف آقا رضا شخصی بندر میوزیک کلبه ی عشق سمیرا سکوت پرسروصدا عشق تابینهایت نبض شاهتور تنهاترین مهندسی متالورژِی دلنوشته های یه عاشق! دنیای شادی از صدای سکوت دلم خسته ام همه چی آموزش تست زدن کنکور .: دهکده عشق :. عشق و دوستی zoheir برای خودم جیگر نامه ارون سه ثانیه سکوت جوک و خنده دهاتی دکتر علی حاجی ستوده قاصدک قلب خـــــــــــــــــــــــــــاکی عسل.... اینجا،آنجا،همه جا هر چی بخوای شیدائی تنها صحرا باران یکی بود هنوزهم هست JUST تنهایی عاشق تنها.... فراق یار خداوندا مرا دریاب... وفا تنهایی من دنیای نفیس دوستت دارم حروفهای زیبای انگلیسی سایه آخرین منجی بانوی آفتاب هستی آسمون پر ستاره من هیچم شخصی گالری بازیها و سرگرمیهای حادثه ای و فکری گالری نرم افزار آموزشی درسی، دانشگاهی، کامپیوتر، فنی مهندسی،کودک سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی سوپر لینک خشگل دختر هستی سلام به کسی نگو دوستت دارم عروسک صحرا پریما زهرا حرف دل ریحانه آزاده_زهرا_مهسا علاقه به کف پا و فلک

سال نو رو به همه پارسی بلاگی ها  و به تمام ایرانیان عزیز تبریک میگویم و سالی پر از برکت برایشان ارزو میکنم...


91/1/3::: 8:13 ص
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام مهربانه
+ دخترا امروز خوابند؟؟؟؟
+ واسه چی اینقدر خوشحالی جالینوس؟؟؟
+ جالینوس امروز چقدر خوشحال است
+ سلام به دوستان گلم خوبین؟
+ هستی؟
+ من قبلا نمیدونستم این پیام رسان چیه ولی حالا دارم ازش کمکم سر در میارم...